Aixequem el teló: presentació de la programació del 2n semestre del Teatre Municipal
🎭 Teatre

Aixequem el teló: presentació de la programació del 2n semestre del Teatre Municipal

03 de juliol de 2026
12:00
Entrada gratuïta
Rep la programació de Girona a Telegram Cada setmana, l'agenda cultural al teu mòbil. Uneix-te →

Aixequem el teló: presentació de la programació del 2n semestre del Teatre Municipal - Actuació musical de Neus Mar -

Aixequem el teló: presentació de la programació del 2n semestre del Teatre Municipal - Actuació musical de Neus Mar -

Imatges

Aixequem el teló: presentació de la programació del 2n semestre del Teatre Municipal
Aixequem el teló: presentació de la programació del 2n semestre del Teatre Municipal

Compartir

Publicitat