Exposició "El que queda de mi"
Júlia Lladó (Argentona, 2000) és una artista visual i fotògrafa que construeix la seva obra com una recerca de la identitat, centrada en l’exploració del cos i la pell com a materials artístics.
Júlia Lladó (Argentona, 2000) és una artista visual i fotògrafa que construeix la seva obra com una recerca de la identitat, centrada en l’exploració del cos i la pell com a materials artístics. A través del seu treball, qüestiona estereotips, desafia tabús i reflexiona sobre col·lectius oprimits, incorporant en alguns projectes una mirada personal sobre allò queer i la salut mental. La present exposició reuneix dues sèries que parteixen de l'experiència de l'artista com a dona autista i disca. A través de l’autoretrat, construeix un espai on el cos esdevé lloc de conflicte, d’experimentació i de resistència. Podeu consultar més informació de l'exposició "El que queda de mi" al web del Museu del Càntir d'Argentona.
Imatges
Compartir
Més Exposicions a Argentona
Exposició "Nonell, Vallmitjana i els gitanos"
Un museu fora del museu
Exposició "El que queda de mi"
Exposició "Dialogue entre matière et lumière"
Exposició "Dialogue entre matière et lumière"
Exposició "El que queda de mi"